Pages

OUTFIT // FREEDOM



_MG_8334
_MG_8362
_MG_8365
_MG_8310
_MG_8330

Hi guys!
Here am I, finally back with a new outfit post. From now on I will be posting regularly since I'm back in Zagreb. I don't know if I'm happy or sad to be back here, I had such amazing time in Split. I already miss my parents and brother. Oh well, another academic year is in front of me, guess it's time to work hard again, and by this I mean post as much as I can as well.

About the outfit, as you can see it's pretty simple, just how I like it lately. I am wearing my new Zara loafers that I found on sale and am completely obsessed with them.
And in case it got colder I decided to take my beloved boy sweater with me.

_MG_8371


I am wearing ZARA skirt and loafers, BERSHKA shirt, PERSUNMALL bag and SHEINSIDE boy sweater.

19 comments:

  1. Ti si jedan divan dašak svjetskog streetstylea na zagrebačkim ulicama :)) Savršena, naravno!

    ReplyDelete
  2. Fenomenalno!! ;)
    Baš mi se dopada, a suknjica je fav!

    ReplyDelete
  3. Perfect sweatshirt and bag! Love your style, I've been missing your posts :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. lovely!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ce look est parfait !
    Bisous
    Yu'

    ReplyDelete
  6. Ah that skirt is such a great piece! Love how you've styled it :)

    ♡jilly
    sorelle in style

    ReplyDelete
  7. Koliko su zara loafers? super si!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da su bile 500kn ali sam ih ja nasla na snizenju za 100kn :)

      Delete
    2. 100 kn?! ajme ja sam isto gledala kad su bile 500 kn i skoro kupila. a prije koliko si ih kupila, jel ostalo brojeva ili je razgrabljeno?

      Delete
    3. Ja sam ih nasla u Splitu, ostale su zadnje na polici, moj broj. Za Zagreb ti stvarno neznam ako ih ima jos :(

      Delete
  8. a ja ugledala loaferke <3

    xx
    ajnira.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. hej, znam da je malo indiskretno pitanje i jasno da ne moraš odgovoriti, ali me zanima koliko si visoka i koliko imaš kila? ja sam na dijeti pa bi mi to pomoglo u određivanju nekog cilja jer mi je trenutačno poprilično mutno koliko bi trebala smršati i tak to...u svakom slučaju, hvala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej,

      što se tiče visine, visoka sam 1,80, nažalost za kilažu ti ne mogu pomoći jer se uopće bojim nabaviti vagu u zagrebu :) jedino da se javiš za kojih mjesec dana s obzirom da planiram upisati s faktor s prijateljicama pa pretpostavljavam da će nas vagati tamo :D

      Delete
    2. hej,

      što se tiče visine, visoka sam 1,80, nažalost za kilažu ti ne mogu pomoći jer se uopće bojim nabaviti vagu u zagrebu :) jedino da se javiš za kojih mjesec dana s obzirom da planiram upisati s faktor s prijateljicama pa pretpostavljavam da će nas vagati tamo :D

      Delete
    3. hvala puno svejedno, možda se još i javim pa te utlačim... :D tnx!

      Delete

Thank you for all your comments! :)